E-Ügyintézés tájékoztató

 

Tisztelt Gondviselő!

Tájékoztatjuk, hogy 2019. márc. 1-től lehetősége van minden E-Kréta rendszert használó, törvényes képviselőnek a tanulót érintő bizonyos ügyekben elektronikus ügyintézésre.

Az e-ügyintézés kezdeményezéséhez az E-Kréta felületen az 'e-ügyintézés' menüpontra kell kattintani, majd a megjelenő ablakban kiválasztani az ügy típusát.

Jelenleg az alábbi eljárások kezdeményezhetőek:

1.Beiratkozás általános iskolába;

2.Beiratkozás középfokú intézménye;

3.Beiratkozás a magyar köznevelésbe;

4.Beiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonnyal;

5.Átiratkozás intézmények között;

6.Kiiratkoztatás a köznevelésből;

7.Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból;

8.Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése;

9.Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése;

10.Vendégtanulói jogviszony bejelentése;

11.Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása;

12.Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása;

13.Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása;

14.Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása;

15.Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása;

16.Tanulói szerződések megkötése és tárolása;

17.Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése;

18.Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése

 

A felület használatához segítséget kaphat az alábbi linken:

https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714